Te + Én

Így erősítheti meg a párkapcsolatot egy spontán autós túra

A nyár sokunk számára sokkal inkább jelenti a szabadságot, mint bármelyik másik évszak – ilyenkor egy kicsit lazábbak vagy akár bevállalósabbak is vagyunk, mint máskor. Az egyik legnagyobb ilyen „bevállalás” lehet például egy autós túra, amikor csak nagyjából tervezzük meg az utat, amihez nem is ragaszkodunk – lényegében a sorsra bízzuk, hogy mikor, hol kötünk ki, vagy hogy hol alszunk. Hatalmas kaland, főleg, ha a szerelmünkkel vágunk bele: így erősítheti meg a párkapcsolatot egy spontán autós túra.

Természetesen egy ilyen autós túrára sem árt azért egy kicsit készülni, hiszen a biztonságunk és az egészségünk mindennél fontosabb – ne vágjunk bele meggondolatlanul és felelőtlenül. De ha úgy érezzük, hogy ezt a kalandot nekünk találták ki, érdemes lehet kipróbálni – főleg kettesben a szerelmünkkel: így erősítheti meg a párkapcsolatot egy spontán autós túra.

Megsokszorozódik az együtt töltött idő

Szinte az egész napot együtt tölthetjük. A reggelivel kezdve, hogy kitaláljuk, merre induljunk, hol ebédeljünk, fagyizzunk, mit nézzünk meg, melyik strandra menjünk, vagy melyik múzeumba, és aztán rátalálni a megfelelő szállásra – együtt.

Fotó: iStock.com/getpublic

Kompromisszumra taníthat

Mivel csak úgy lehet végigcsinálni egy ilyen utat, ha jól kijövünk egymással, fontos, hogy mindketten kompromisszumkészek legyünk. Hiszen ez az út sokkal inkább kettőnkről és a közös élményeinkről szól, mintsem csak az egyikünkről.

Fejlődhet a problémamegoldó készségünk

Már egy megtervezett utazáson is több olyan dologgal találkozhatunk, amivel nem számoltunk, amire nem számítottunk, egy spontán autós túra pedig telis-tele lehet ilyesmikkel. Az egész nap lényegében döntésekről és helyzetmegoldásokról, alkalmazkodásról, elfogadásról és elengedésről szól.

Egy új oldaláról ismerhetjük meg a másikat

Hiszen olyan helyzetekbe kerülhetünk, amikbe otthon, a biztonságos négy fal között semmiképp – az új, ismeretlen szituációk révén pedig olyasmiket tudhatunk meg egymásról, amiket talán addig egyáltalán nem is sejtettünk.