Te + Én

Szabadtéri randiötletek kalandvágyó pároknak

A nyár tökéletes arra, hogy végre ne csak a négy fal között randizzunk a párunkkal – eljött a szabadtéri találkák ideje, és a jó időben tényleg lehetünk igazán kreatívak is. Ezekkel a randiötletekkel biztosan nem lövünk mellé, és mindketten jól fogjuk érezni magunkat.

Menjünk hajókázni

Bármilyen, folyóval rendelkező városban bérelhetünk hajót vagy csónakot, sőt, többen már menetrend szerinti járatokon is utazhatunk egyik városból a másikba. Ha nem vagyunk tengeribetegek, akkor utazzunk el például Budapestről Esztergomba hajóval, vacsorázzunk vagy ebédeljünk az úti célunkon, majd hajózzunk vissza. Ez mégis olyan dolog, amit nem csinálunk mindennap, és maradandó élmény válhat belőle.

Fotó: Stocksnap.io/Zak Suhar

Kempingezzünk

Nem kell rögtön egy vadregényes, erdő mélyi kempingre gondolnunk – már az is hangulatos lehet, ha a hátsó kertünkben felverünk egy sátrat, és kiköltözünk az éjszakára, vagy ha nem vagyunk a szó szoros értelmében vett sátorozás rajongói, kiveszünk egy kempingházat a hétvégére. A lényeg az, hogy kikerüljünk a házból, és egy kicsit nomádabb vagy vadregényesebb környezetben töltsünk el egy kis időt együtt.

Próbáljunk ki vízi sportokat

Bár sajnos Magyarországnak nincs tengere, azért elég lehetőség adódik arra, hogy a vízi sportokat is kipróbáljuk. Ha nem vagyunk annyira kalandvágyóak, akkor menjünk SUP-ozni, ha egy kicsit vadabb dolgot próbálnánk ki, akkor a vízisí lehet a megfelelő választás. Valójában a választási lehetőségeink végtelenek, és egy ilyen élmény sokkal közelebb hozhat minket egymáshoz.

Másszunk hegyet

Persze nem kell rögtön a Kékes csúcsát becélozni, de még ilyen melegben is nagyon kellemes lehet a túrázás, hiszen a fák alatt hűvös van, és egy kicsit elmenekülhetünk a betondzsungelből. A természetben mindig feltöltődhetünk, és testmozgásnak sem utolsó egy ilyen túra.