Stílus

Bőrhibás modellekkel ünnepeli a szépséget az egyik legnagyobb brit divatmárka

Az egyik legnagyobb brit divatmárka fityiszt mutat a szépségtrendeknek, és valódi, bőrhibás, nem tökéletes alakú nőkkel reklámozza legújabb kollekcióját. Ez a példaértékű kezdeményezés tökéletesen beleillik abba a nemzetközi trendbe, ami az agyonretusált, tökéletesnek látszó testű műnők helyett tényleg valódi, hús-vér nőket használ a divatcégek arcaként. Végre divatba jöhet a természetesség!

Vége annak az időszaknak, amikor nyakig érő lábú, tökéletesre retusált szupernők reklámozták csak a legnagyobb divatcégeket – a divat végre elkezdett nyitni a normális nők felé is, akiket Photoshop nélkül, tényleg valós külsejükkel mutatnak be akár óriásplakátokon is.

Ez nagyon fontos lépés, ami a szépséget ünnepeli, hiszen a nők nagy része nem úgy néz ki, mint Cindy Crawford vagy Palvin Barbi – sőt, még ők sem úgy néznek ki, mint ahogyan a magazinok címlapján megjelentek, hiszen a divatvilágban bevett módszer az, ha szétretusálják az egyébként is gyönyörű nőket. Így a fiatal lányok elé is követhetetlen példaképeket állítunk, nem csoda, hogy soha nem elégedettek a saját testükkel.

Szerencsére mostanában egyre jellemzőbb az, hogy a legnagyobb divatmárkák váltanak, és elérhetetlen szupermodellek helyett olyan modellekkel reklámoznak, akik már inkább hasonlítanak az átlagemberekre, és egyáltalán nem tökéletesek. Ehhez hozzátartozik az is, hogy már a hurkák sem számítanak szégyellnivaló dolognak, és nem kell tökéletes testtel rendelkezni, hogy modellnek mehessen az ember. A legfrissebb trend pedig a bőrhibákat vállalja be: végre azt is láthatjuk, hogy nem minden nőnek makulátlan bababőre van, hanem igenis a legnagyobb modelleknek is vannak bőrhibáik.

Az egyik legnagyobb brit divatmárka most a bőrhibás hölgyeket ünnepeli új kampányával – az eredmény pedig gyönyörű és ízig-vérig nőies!