Siker

3 szuper segítség a praktikus és egészséges munkahelyi nassoláshoz

Amikor sok a munka, alig látszunk ki a feladatok közül, sokszor nincs kedvünk, pontosabban időnk felkelni az íróasztal mellől, és akár egy órás ebédszünetet tartani, mert úgy érezzük, egyszerűen nem engedhetjük meg magunknak. Pedig enni kell, az ebédszünet pedig jár, de persze az is érthető, ha inkább gyorsan végezni szeretnénk a dolgunkkal, mintsem pletykálni a leves és a rizses hús felett. Ezeken a napokon érdemes előre készülni: íme 3 szuper segítség a praktikus és egészséges munkahelyi nassoláshoz.

Merthogy ne szépítsük, amikor „csak úgy bekapunk valamit”, az sokkal inkább hasonlít a nassolásra, mint egy „normális” étkezésre, de van ilyen, bárkivel előfordulhat, hogy annyi munkája lesz hirtelen, hogy túl nagy luxus lenne elmenni ebédelni. S persze abban is egyetértünk, hogy enni kell, hiszen korgó gyomorral nemcsak feszültebbek és idegesebbek lehetünk, még a koncentráció sem megy optimálisan. Ezért is fontos felkészülni: nem mindegy, hogy mit eszünk, és az sem, hogy mikor és hogyan. Kétségbeesés helyett íme 3 szuper segítség a praktikus és egészséges munkahelyi nassoláshoz.

Fotó: iStock.com/Ben6

Fotó: iStock.com/Ben6

Készüljünk fel

Hiába a kemény munka, az egészségünk fontosabb. Törekedjünk arra, hogy még ilyenkor is a lehető legegészségesebb ételeket fogyasszuk, olyanokat, amik vitaminokban és tápanyagokban gazdagok, főleg, mert a munkához és a gondolkodáshoz szükségünk is van az energiára.

Csomagoljunk

Bármit is készítünk magunknak otthon másnapra, fontos, hogy alaposan becsomagoljuk. Tegyük jól záródó műanyag dobozba, amiből nem folyik ki semmi, és az étel illata sem szivárog. Mivel valószínűleg a munkahelyi hűtőbe kerül, címkézzük fel, nehogy „véletlenül” eltűnjön onnan, mielőtt megéheznénk. Az ételek készülhetnek teljes kiőrlésű gabonából, zöldségekből, gyümölcsökből – olyasmit válasszunk, ami eláll és egyszerűen, gyorsan elfogyasztható.

Használjuk a mikrót

Olyasmit is csomagolhatunk magunknak, amit meg kell melegíteni – használjuk nyugodtan a munkahelyi mikrót. Ez nagyban megkönnyítheti a választásunkat, nem csak salátában gondolkodhatunk, sokkal fontosabb, hogy az egészségre és a tápanyagra helyezzük a hangsúlyt.