Konyha

Ezeket az egészséges vacsorákat kevesebb mint 10 perc alatt elkészíthetjük

A folyamatos dilemma: szeretnénk egészségesen élni, de nincs több óránk arra, hogy minden egészséges ételt elkészítsünk a hétre. Az alábbi fogásokat pofonegyszerű megcsinálni, ráadásul gyorsan meg is vannak, így nem kell előre főzőcskéznünk, ha szeretnénk valami egészségeset enni.

Tortillába csavart rántotta avokádóval

Ki mondta, hogy csak reggelire szabad rántottát enni? Ha szeretjük a tojást, ne fosszuk meg magunkat este sem tőle! Készítsünk rántottát két tojásból, vágjunk fel egy fél avokádót, egy egész paradicsomot, majd az egészet hintsük meg egy kis ízlés szerint ízesített túróval. Tekerjük a hozzávalókat tortillalapba, és már készen is van a finom, egészséges vacsoránk.

Tonhalas panini paradicsommal

A tonhal igazi aduász, ha a gyors és egészséges ételekről beszélünk. Ehhez a paninihez nincs más dolgunk, mint egy teljes kiőrlésű kenyeret vagy bagettet fogni, megkenni egészséges vajkrémmel, esetleg túróval (még jobb, ha cottage cheese-t választunk), rákenni némi tonhalat, és sajtot és paradicsomot vágni rá. Tegyük be a paninisütőbe (ha ilyenünk nincs, bármilyen melegszendvicssütő megfelel), és várjuk meg, amíg megpirul.

Fotó: iStock.com/missaigong

Fotó: iStock.com/missaigong

Az egyáltalán nem unalmas saláta

A salátát sokan azért nem szeretik, mert úgy gondolják, hogy végtelenül unalmas, és csak jégsalátából meg paradicsomból áll. Ez a verzió azonban egyáltalán nem – sőt, kevesebb benne a saláta, mint bármi más! Jégsalátát vágjunk össze, ez lesz az alapja az egésznek. Süssünk kockára vágott édesburgonyát, és pirítsunk vele egy kis csicseriborsót is, méghozzá úgy, hogy előtte megfűszerezzük. Használjunk hozzá koktélparadicsomot, majd egy kis feta sajtot is vágjunk bele – keverjük össze az egészet görög joghurtból készült öntettel (ezt már ízlés szerint lehet zacskós öntetből is csinálni), és kész is az egészséges saláta vacsorára!