Te + Én

5 tipp, hogy erős nő legyél

Hogy milyen nő vagy, csak rajtad múlik. Ne legyints, mert akár hiszed, akár nem egyedül te tehetsz érte vagy ellene. Most eldöntheted, hogy mit szeretnél. Itt van öt tipp, hogy felismerd a női energiáidat.

1. Fogadd el önmagad

Az első, és legfontosabb: állj meztelenül a tükör elé, és jól nézd meg magad. Sorold fel azokat, amiket szeretsz, és azt is, amit nem. Majd gondold végig, hogy, ami nem jó, az miért nem tetszik, és tudsz-e tenni ellene. Egyáltalán kell-e? Tökéletes nő nincs, ha elfogadod magad a hibáiddal együtt megtetted az első lépést afelé, hogy erős nő legyen belőled. az igazi önmagadat neked is meg kell látni, különben, hogy várnád el másoktól, hogy lássák.

Fotó: Pexels/ Bruce Mars

Fotó: Pexels/ Bruce Mars

2. Beszélj a problémáidról

Nem vagy egyedül! Nem kell neked mindent megoldani. Lehetsz esendő, sőt, még gyenge is. Vannak barátaid, van családod, engedd, hogy segítsenek. Akár egy apróságról van csak szó, akár egy évek óta nyomasztó teherről, ha beszélsz róla, hidd el, meg fogsz könnyebbülni.

3. Lépj ki a komfortzónádból

Ezt sokan csak mondják, de nem teszik meg. A komfortzóna valami olyasmi, ami önmagad számára kihívást jelent. Ami egészen addig nehéz, amíg elkezded, sőt néha még akkor is, amikor csinálod. De, ha kész vagy vele, és sikerült, egy más ember lesz belőled. Ha erőtlennek és unottnak érzed magad, próbálj ki valami újat. Egy izgalmas hobbi vagy egy utazás, akár egyedül is. Amit sosem mertél eddig megtenni.

Fotó: Unsplash/ Davids Kokainis

Fotó: Unsplash/ Davids Kokainis

4. Nyugodtan kövess el hibákat

Nem csak benned vagy rajtad lehetnek hibák, hanem te magad is hibázhatsz. Ne rettenj meg, ha valamit nem jól csinálsz, hiszen senki sem született tökéletesnek. Hibázik az orvos, a focista, a színész. Csak időben ismerd fel, és ha te nem is veszed észre, fogadd el azt is, ha mások szólnak róla.

5. Jógázz, sportolj

A jóga egy a számos ősi technika közül, ami a fizikai aktivitást a helyes légzési technikával és meditációval párosítja. Csökkenti a szorongás és a stressz mértékét, közben erősíti és hajlékonnyá teszi a testet. Segít, hogy megtaláld a kapcsolatot a belső önmagaddal.

Fotó: iStock.com/jacoblund

Fotó: iStock.com/jacoblund

De ez a legtöbb sportra igaz. Csak menj el úszni, vagy futni. Amíg eggyé válsz a vízzel, vagy épp a talpad érinti a talajt máris új energiák szabadulnak fel, a gondolataid pedig nem is azon járnak, hogy mit csinálsz, hanem azon, hogy milyen jó, hogy ezt csinálod.