Siker

Egy édes hazugság – de mit is várnál egy reklámtól?

Tele volt vele a szociális média, mindenki megosztotta, és mikor tizedszer látta, még mindig imádta.

Történt, hogy egy közösségi oldalon – már nem is tudom melyiken – megláttam ezt a kis klipet, amelyet neked is meg kellene nézned, ha akarsz másfél perc örömet az életedben…, bár, szerintem te is láttad már. Csak ötször?

A villanásnyi történet arról szól, hogy a holland légitársaság legújabb alkalmazottja egy cuki kiskutya, még azelőtt visszajuttatja az utasokhoz elveszett tárgyaikat, hogy azok észrevennék, eltűnt valamijük, és kétségbe esnének.

Elég megszagoltatni Sherlock kutyával az elhagyott telefont, beledugni „egyenruhája” zsebébe, és már szimatol, nyomoz, rohan, rátalál a tulajdonosra, visszaadja a…

Inkább nézd meg a videót!

Mit is ad vissza? Hát, a reményt, az életörömöt, és a bizalmat a légitársaságban, annak jó fej alkalmazottjaiban.

Épp ennyi volt a cél, semmi több. És a hollandok tényleg klasszak, hogy egy ilyen filmet tudtak csinálni.

klm02

De, te ne keresd Sherlock kutyát az Amszterdamban a repülőtéren, mert a történetből – sajnos – semmi sem igaz. A KLM-nek nincs és soha nem is volt ilyen nyomozó kutyája. Csak jó fej alkalmazottjai.