Konyha

Reggeli fogyókúrázóknak!

Sokan azt gondolják, hogy a szénhidrátban szegény ételeket nehéz elkészíteni és drágák is. Mi ezt megcáfoljuk, hetente frissülő reggeli ajánlatainkkal.

A rántotta, a vajas-lekváros kenyér mellett az egyik legtipikusabb agglegény fogás, amit magam is előszeretettel készítettem, amíg a gasztronómia nem fertőzött meg, de azért, mert egy étel egyszerű, korántsem jelenti, hogy ne lenne finom. A rántotta ráadásul egy tápláló, ám mégsem hizlaló finomság.

Betyáros rántotta paradicsommal

paradics.rántotta1

Hozzávalók (2 személyre):

4-5 tojás (lehetőleg házi)
4 paradicsom apró darabokra vágva (lehetőleg magyar termesztésű)
1.5 dl minőségi tejszín (magyar tejből)
csípős fűszerpaprika (talán nem is kell írnom, hogy hazai)
koriander levél

Elkészítés:

Egy tálban verjük fel a tojást és keverjük bele a tejszínt, majd süssük meg a rántottánkat közepes fokozaton. Felezzük el a kész rántottát, majd az előre elkészített paradicsomot is osszuk ketté a két tányérban. Ezután ízlés szerint szórjuk meg pirospaprikával és a koriander levelével.