Egészség

Életmentő aranyhármas, ha beüt az ünnepi macskajaj

Mindenkivel előfordulhat, hogy kicsit többet iszik a kelleténél szenteste. Végre együtt a család, nyílnak ki a borosüvegek, pezsgősüvegek, esetleg egy kevés házi tömény is lecsúszik – és másnap reggel úgy érezzük, hogy ha itt a világvége, akkor sem tudunk kikelni az ágyból.

Pedig a karácsony nem egy estéből áll, hanem háromból, és esélyes, hogy minden napra jut egy rokoni látogatás. Akár mi megyünk, akár ők jönnek, kész kínszenvedés lehet az egész, ha másnapossággal küzdünk. Szerencsére van pár gyors mentőtipp, hogy elkerüljük, vagy legalább csökkentsük a macskajajt.

Fotó: Pexels/ CC0 License

Fotó: Pexels/CC0 License

Aktív szén

Az orvosi aktív szén magába szívja az emésztőrendszerben található méreganyagokat, így gyorsabban megszabadulunk azoktól. Lehetőleg még aznap este, legkésőbb másnap reggel szedjünk be egy tablettát, hogy mihamarabb kifejtse áldásos hatását. Tényleg csodaszer, próbáljuk ki!

Víz

A másnaposság rettenetes érzésének az egyik fő kiváltóoka, hogy szervezetünk szörnyen dehidratált lett az elfogyasztott alkohol miatt. Ezért mielőbb pótoljuk! Legjobb, ha már az este során figyelünk rá, hogy minden elfogyasztott alkoholadag mellé igyunk egy pohár vizet is, majd elalvás előtt még egy nagy pohár csússzon le. Sokkal jobb lesz a reggel!

Rostok

A rostok segítenek kitakarítani a szervezetet, ezért érdemes ezzel kezdeni a másnapos reggelt. Ha egy tál nyers zöldséget nem tudunk legyűrni, legalább egy teljes kiőrlésű péksüteményt együnk meg, mert már ezzel is sokat tettünk azért, hogy javítsunk a helyzetünkön.